Monday 22 April 2013

Benda baru.. apa tu..??

Assalamualaikum..
Macam chipsmore plak kan..? kejap ada..kejap xde..biasa laa tu kan..hehe..ni ada cerita yg nak dikongsi..panas..!panas..!..ambooii..kasi panas cerita sendiri plak..tp ni adalah satu pengalaman awal yang diinginkan oleh seorang isteri..hehe..ape tu..?

Nak dijadikan cerita, dah laa sebelum ni sembab2 badan..period pon lewat laa sminggu..ape lg..buat keputusan ngan En.suami pegi beli pregnancy test..Jeng..jeng..jeng..1st time buat benda ni..naik cantik je 2 line tu..wah..!! excitednya..happy..tp terdetik jugak mana laa tau takut benda ni menipu..hehe.. cuba tengok gambar bawah ni..boley percaya tak..?mesti laa boleh..hehe

                                                          Macam ni lah rupanya..


Saya beli yang jenama ni..banyak jenis rupanya..xtau nak ambik yang mana lak..ambik laa yang ni..RM 9.80..murah aje..

Saya plak ada 1 buku kecik ni..besar tapak tangan je..beli lama dah..hehe..smalam baru mula baca..happynya rasa..Sebenarnya xnak laa excited sangat kan..sebab ada orang kata..ni anak sulong..takut nanti ada apa2 yang x diinginkan terjadi..kita xlaa terlalu sedih..ye..Insyaallah..apa saja ketentuan nanti saya akan terima..Insyaallah semua juga akan berjalan lancar dan sempurna..

Eh..eh..!! lupa nak cakap..yang atas tu cerita semalam..yg cerita harini pulak..saya pergi laa pusat kesihatan universiti..nak confirmkan lg..jadi..confirm laa ceritanya..Doktor pon cakap kandungan dah 5 minggu dah..Ooo..dah sebulan lebih rupanya..jadi kena laa pegi buat buku kat klinik berdekatan..'buku'..?? buku cam mane tu.?? nama pon 1st time..tunggu n lihat je laa nanti..hehe..
Babai..



7 comments:

  1. tahniah,dear!dah lama tunggu saat ni.im happy for both of u!!1

    ReplyDelete
    Replies
    1. long..tq ye..ni pon lps skian lama dah..alhamdulillah..lps kami terbuka hati..Allah lg pemurah..dia bg kami zuriat..hehe..Long..simpan baju budak2 tu ye..bagi kt kami ye..dan barang yg sewaktu dengannya..hehe..

      Delete
  2. tu dia..5minggu dah..tahniah tahniah na..happy untuk na..sero nak kawin juga..nak ada baby jgk..tp nak ada cik abe pun xdok lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ishh..jangan kato xdok..ado doh tu..hoo k.tirah..dah sebulan seminggu dah..hehe..Insyaallah akan jalan lancar..doakan deh..

      Delete
  3. Hehe I'm the happy one. Can't stop smiling since last two days ago...

    ReplyDelete
    Replies
    1. you the happy one..i'm the happy two..hehe

      Delete
  4. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete