Wednesday 3 April 2013

My tennis racket cracked..!!

Dah tamatlah riwayat raket tenis saya..dah 4 tahun guna..cheehh..bunyi macam dah lame sangat main tu..agak2 mmg pro laa kan..?? tp tidak..aku main dengan dinding je banyak..dinding mmg laa setia..aku bg bola..dia bg balik..aku pukul bola tu kuat..kuat jgk laa bola tu melantun kat aku..tp sayangnya..aku je kena kutip bola tenis..

En.suami pon jadi coach aku yang paling setia..masa main ngan dia..dia lah yg paling berpeluh..dah nk wak camne..ke depan, ke blakang, ke tepi dia nk kena ambik bola yang aku pukul dh macam bola golf jadinya..hehe..ksian kat dia..tu yg main kat dinding..

Untuk pengetahuan smua..niat dari dulu sampai skarang nak main tenis ni untuk nk kluarkan peluh..exercise biasa je..bukan nk jadi pemain tenis btol2..tu pasal laa dah 4 tahun main masih lg bola kluar dari court..haha..

Apa2 pon yang kita nak buat..mulakan dengan niat yang betul..dengan niat yg baik saja dh dpt pahala,belum buat lg..dan niat tak baik selagi tidak melakukannya selagi itu tidak mendapat dosa. Betapa sayangnya Allah pada kita. Okey..babai..


2 comments:

  1. camna boleh crack?kena beli br la nampak gayanya hihi.nanti camna nak lawan maria sharapova kl ni bila dia turun changlun hihi? practise make perfect!

    ReplyDelete
  2. ahhh..mmg dah x lawan ah jawabnya..sbb main terlebih pandai..pukul kuat smpai kluar court..bola plak bkn kena kt tali..kena kt batang dia..haha..takut nk lawan coach..hehe

    ReplyDelete