Tuesday 2 April 2013

99 Nama Allah..

Assalamualaikum..

Baru sehari dua main2 blog ni rasa laa semangat nak upload n share smua benda..rajin laa katakan..hehe..Insyaallah lepas ni pon akan berterusan..walaupun xde ramai kawan..Inspirasinya datang dari my sista..main blog..n aku pon terpikat jgk.. tq ye kak long.. sweetamieda.blogspot.com..

Ni aku buat note book untuk nama2 Allah..semangat buat..padahal ada je jual..tp rajin punya pasal print..gunting..stapler n tape kan dia..aku buat sendiri bukan apa..sbb dengan usaha sendiri..mungkin semangat nk baca tu lain sikit..





Nama2 Allah ini bertindak juga sbg doa.. Allah telah cipta langit dan bumi dengan segala isinya ini mempunyai nama-nama yang banyak. Nama-nama itu bukan sekadar nama, tetapi nama-nama yang bagus lagi indah yang sesuai dengan penyataan yang diberikan. Nama itu disebut “Al Asmaaul Husna”.

Ada 99 yang apabila disebut nama itu akan mempunyai pengaruh dan manfaat yang besar dan hebat sekali terhadap perkara yang kita buat dan juga kita mohon padaNya. Nie link yang saya baca.. http://cahayapurnama.com/fadilat-dan-kelebihan-asmaul-husna/ kredit to cahayapurnama..
Terima kasih..


2 comments:

  1. Wah bagus usaha tu.rajinnya!!mmg layak dipuji.tq share.boleh buat juga ni.

    ReplyDelete
  2. ok same2..ingat nk buat banyak..tp xlarat nk gunting..hehe..

    ReplyDelete